Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

lidingöloppet

Träning Permalink0
Om man nu tänker efter lite så är jag nog lite tokig. Och det skulle nog många hålla med om.
Men har ju drömmar och nu tar jag tag i några. Som att springa lidingöloppet. Och nu har jag köpt mig en plats till nästa år. Så det är bara att börja träna hårt och jag började lite soft igår.. Så nu är det bara att öka tempot sakta så man kommer i form. Det gör väl jag på 1 år eller?
Hur tränad måste man vara till ett sånt stort lopp? Det är min första stora lopp. inte alls nervös.. Bara mega. Men jag ska fixa det. så är det bara.. Lite synd blir det om familjen som får stå ut med min träning..
Hmm
Vi ses snart igen..
kram
Till top