Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

panik

Skola Permalink1
Idag hände det.. Nu hänger 10 foton i Ludvikas bibliotek.Så september ut så är de där.
Det var de roliga idag.
Men sen från att ha 2 tentor på fredag som jag var ok på. För då skulle jag hinna med att öva/plugga.. Men så blir den jobbiga stora tentan för mig på onsdag morgon. Alltså inte alls någon tid att plugga. Har andra uppgifter som ska vara klara på torsdag och då jobbar vi i grupp.
Alltså om jag har panik nu och just nu går det inte alls att prata med mig. Men snart kommer jag att softa ner. När det är lördag.
Ähh blää på saker och ting just nu. Allt i huvudet blev så rörigt.
kram
#1 - - I mitt huvud:

Lycka till!

Till top