Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

skolan

Skola Permalink1
 
Idag började skolan igen för mig. De kom en liten överraskning som jag inte hade väntat med. Kursen som påbörjade och ska vara i 3 veckor nu. Har jag redan godkänt i. Är nu plötsligt fri eller måste fixa resten tentorna. Men behöver i 3 veckor inte gå på någon lektion eller gå upp 06 på morgonen. Jag kan ta det lugnt och plugga hemma. Lära känna mig kropp att den får i sig rätt kost. Nu när jag försöker äta mindre vad de nu heter glutenfri kost. Så mina tarmarna tar upp järnet. Då jag blir piggare och är mer allärt på lian. God nyhet kommer aldrig ensam utan sällskapet av tre. Så nu är de två bra nyheter jag väntar på.
Ska nu njuta av en kopp kaffe och sen plugga. Innan jag ska på möte.
Kram
#1 - - Anonym:

Grattis till tentaresultatet! Skolan är jättejobbig ibland, men håll ut och sätt upp delmål. Du kommer klara dig! Ha det gott!

Till top