Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

året

familj Permalink0
Nya året har börjat mycket bra.
Se vad som kommer att hända de här året? Kan den slå föra året?
Föra året började inte alls bra men slutade så himla bra.
Att ta vissa beslut och se att det var det rätta att växa och att man kan börja om fast det var tufft. Men tackar mina nya klasskompisar att de har gjort terminen så himla rolig och att familjen har hjälpt mig att gå framåt och att växa.
Hjärnan min var med mycket mer och jag fick in kunskapen mycket bättre när man har roligt.
Nu ska det gå och jag ger mig inte.
:)
Javisst är jag envis.
Så i år ska jag ta igen träningen på allvar.. Har några lopp att springa några små på 1 mil bara och sen ett stort på 3 mil.. :) Min dröm ska jag fylla och drömmar ska jag gå igenom... I år ska jag fixa klart många projekt och inte lämna kvar något.
De är mycket jag ska hinna med men kommer inte stressa igenom det utan njuta med familjen.
Har en sak som jag ska blir klar med i år... Körkortet.
Ses snart..
Måste nu plugga..
kram
Till top