Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

järndepå ner.

familj Permalink0
 
Många tankar springer runt mig nu.
Just nu har man åkt på bröstmuskelinflammation och min träning är nu väldigt nere ett tag.. Är så lessen över det. För jag som hade tänkt att man hade kunnat gått ner i vikt till den här sommaren. Men ibland så måste man ta det lugnt och ta hand om sig själv. Men det tar inte stop där. Jag har dåligt järndepå också inte konstigt att man känner sig trätt och svimfärdig, ont i huvudet. Alltså inte alls på G som förut. Men i allt det här ska jag hinna med att tenta plugga också. Få orken att fixa dagarna. Så om jag tar det lugnt är det för jag måste inte för jag är lat. För det är jag inte. Jag går inte på 100% som andra gör jag går på 120% för jag går på mina reserv krafter. Jag ska fixa tentorna så är det bara. Jag ska fixa dagarna och sova plus kaffe hjälper inte. Nä det är inte synd om mig. Jag fixar det här tillslut. Jag lovar er det. Jag längtar till att få ta det lugnt med familjen. Bara softa inte behöva planera något. Bara ta en dag som den kommer. Snart om 2 veckor får jag nog göra det. Umgås med familjen. Göra roliga saker och inte det man måste. .Men nu ska jag få i mig kaffe behöver den lilla energin och sen öppna mina böcker. Tenta plugga teknologi.
kram
 
 

Many thoughts running around me now.
Right now it has gone on the chest muscle inflammation and my training is now very down for a while .. I'm so sorry about that. For I had thought that it had been lost weight this summer. But sometimes you have to take it easy and take care of himself. But it does not stop there. I have bad iron depot also no wonder that one feels come and faint, headache. So not all of G as before. But in all this I'll have time to exam cramming too. Get the strength to fix days. So if I take it easy, it is because I have not because I'm lazy. For it is not. I do not 100% like others do, I go 120% for I go to my reserve forces. I'll fix the exams so it is just. I'll fix the days and sleep plus coffee will not help. Nah it's not pity me. I'll get this to end. I promise you that. I long to get to chill with the family. Just chill out not having to plan anything. Just take one day as it comes. Once in 2 weeks, I might make it. Spend time with the family. Do fun things and not what you need. .but Now I'll get in my coffee needs the little energy and then open my books. Exam plug technology.
hug

 

Till top