Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

stressad

Skola Permalink0
Ibland känner man sig så stressad och vill hinna med allt. Men just nu måste jag inse att jag hinner inte med allt och hinner inta vara på alla platser på en gång. Vissa saker får vänta och hoppas det godtar det.
Vi har nu firat igår våran son som blev 8 år. Hurra får hjärtat.
Så upp med allt. Har tenta på fredag som jag inte alls känner mig redo till. Den känns lite för stor och för svår. Sen blir det inte lättare när man har läs o skriv svårigheter. Den här gången får vi inte ha med oss böcker eller anteckningar. Hur ska det gå?
Sen efter det helg och har lovat barnen att gå på bio. Men jag behöver plugga. Har en ny tenta på måndag och efter det har man en till den 13/6 också.. sen får jag nog lov med barnen. Så man är inte alls stressad och allt som måste fixas hemma och allt som måste fixas innan våran sommarresa. Får nog sitta ikväll och beställa lite från några sidor.
Så man får hem sakerna så man inte behöver åka iväg och köpa som tar sin tid. När jag tänker efter lite skulle jag behöva körkort nu och så en bil.
Nä jag är stressad ska nu sätta mig och plugga. Håll tummarna.
Till top