Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

4 leverfläckar borta.

familj Permalink0
Vissa saker går väldigt fort när det väl händer.. Igår var man hos läkaren för en sak och idag tog jag blodprov för det .. Man skulle ha fastat i 12 timmar.. Så det passa de ju väldigt bra att ta det idag när jag ändå hade läkar tid för att se på mina leverfläckar som jag tyckte var 3 st som skulle bort någon dag. Men nä så tyckte inte läkaren utan han tog bort 4 st idag. 3 st som inte behövdet skickas iväg. Men en skulle han skicka iväg. Men den är jag inte alls orolig över det. Har vart med om det för när man tog bort en som inte var något. Man tog det säkra över det osäkra. 
Så nu svider det lite på ryggen. Alla satt där.  
Så de blev ingen träning idag och troligen ingen imorgon. Har en liten ninja här hemma som är sjuk. 
Men de är inte slut med saker och ting idag fick jag veta att man hade fixat en matematik tenta.  
Har det lite svårt att skriva och tänka när man lyssnar på kalla fakta på TV4.  
Så jag får skriva bättre imogon. Ses då. 
kram 
Till top