Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Inte nu

familj Permalink1
Paniken slog in i går. Jag är bara 36 år och hittade som jag tror är gråa strån på huvudet. Inte nu. Jag kan väl inte ha det nu. Lite panik och måste fort nog köpa mig färg och få bort om de finns flera. De är nackdelen när man har mörkt hår de syns så mycket tydligare. Än hos blondiner eller har jag fel?
Jag som inte hade tänkt att ha grått hår när jag skulle ha barn nr 3. Utan de skulle få komma efter 40 årsdagen typ. Mer ok då.
Inte nu. Kan jag hindra det på något vis? Panik
#1 - - Cecilia RockBabe Kärvegård:

Det syns bättre hos oss mörkhåriga. Det är bara färgning som gäller tyvärr. Eller rycka de grå. :)

You Rock!!!

Till top