Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Tenta

Skola Permalink1
 
Tentan idag som jag har vart väldigt nervös över. Jag blir också mer nervös för jag har dyslexi. Gillar inte när de är mycket med text och man ska försöka förstå och inte vända frågan på felaktigt sätt att man har tolkat frågan helt fel.
Men jag gick ut från salen med väldigt stor glädje. Jag tror stort att jag fixade tentan. 😊
Så nu är jag slutkörd. Men väldigt nöjd och glad.
Kram på er
#1 - - Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Till top