Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

nervös

Allmänt Permalink0
Det är idag så tröttsamt och segt. Vill bara sova eller softa ner mig framför tven. Men ska idag äntligen få mina järn droppar så järndepån går upp. Men jag som aldrig brukar vara nervös blev det plötsligt. Men det är ju lite sjuksysterns fel. Som frågade om biverkningar om jag brukar få det av dropparna. Har inte tänkt på det och nu kan jag inte mer än bara tänka på det. Något mer andnöd svårare att andas något sånt kunde man tydligen få. Har ju aldrig fått det men så tar jag ju inte mina vanliga droppar utan en annan. Så men visst kommer jag inte få några biverkningar. Nää..
Bara ta det soft och hoppas på att det inte tar så lång tid.
Men sitter i skolan och slösar bort min tid tills jag ska gå ditt.
Men vill som sagt bara sova.
Kram på er
Till top