Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

plugg

Skola Permalink0
Hejsan
Visst tar det lite tid att komma till platsen igen. Det har gått bra i skolan. Men känner mig stressad att hinna med att fixa alla tentor. Sen vill jag ju också hinna med att åka längdskidor också. Nu när äntligen snön är här. Men man hinner ju inte med allt. Så en sak i taget.
Sen gillar jag inte när man ändrar spel reglerna i tentorna. Först får man ha med alla anteckningar sen får man inte ha det. Och tentan är om mindre än 2 veckor. Sen ta med saker som har vart på lektionen när man har diskuterat. Vi sitter på en annan ort och har tven att hänga med på. Ibland hör vi inte allt de säger och visst säger vi till. Och ofta är det massa prat i klassen där borta. Vi säger till. Men i ca 10 minuter så funkar det men sen är det samma sak igen. morr jag är lite sur på saker och ting. Men energin ska inte gå på det nu. Men vet ni vad jag ger inte upp.. Så nu ska jag hinna plugga lite innan pojkarna kommer hem. Plugg och lunch.
Sen en liten sak som är äntligen för mig.. Jag kommer på onsdag att få mina järndroppar. Hurrra nu kanske jag får upp energin lite mer nu. Det tog bara 6 månader att få till det. Och sen ska jag äntligen få en utredning på varför jag jag har dåligt järndepå.
kram
Till top