Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

rädslan

Skola, familj söka jobb Permalink0
Så idag var man hos sjukgymnasten igen. Stegen ditt idag var tunga. Jag började tänka på varför och hur jag hamnade hos sjukgymnasten. Började tänka på varför ska jag få ha ont och få betala . De är ju han som körde på oss som borde betala och han borde få betala allt vi har fått lägga ut. Just nu känns de som att han har kommit lindritut. Jag är arg på att han har tagit mig  glädje att åka bil till min barndoms stad. Rädslan att låta barnen mina att åka i bilen. Förbi korsningen.   Jag är rädd. Idag är ingen bra dag. För många känslor.  Tur att den här rädslans inte är med mig varje dag. 
Men idag har jag mer ont i örat/nacken och halsen . 
Men jag ska växa och gå framåt. Hoppas att min smärta går bort så jag kan gå vidare.   Kram 
Till top