Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

lipödem

Träning, effekt, lipödem, mammaliv lipödem Permalink0
Hejsan 
Massor med plugg just nu att stressa sig igenom massor av saker. Inget jag har tänkt att skriva om nu. 
Så till det jag har tänkt på. Jag tränar äter knappt godis. Då mennar jag knappt typ vad tredje månad och då en liten liten påse  och inget mer. Chips nja samma där eller mindre. Men ser inte varför jag inte kan gå ner i vikt. Jag trännar varannan dag på våran roddmaskin ca 9-10 km på 62 min har friidrott 2 gånger i veckan för barn 10-12 åringar. Innan träningen tränar jag så jag får lite träning. Äter massor av grönsaker i stället för pasta. Sover mycket bra. Men jag gör något fel för jag går ej ner i vikt eller cm på kroppen. 
Jag börjar tro att jag har lipödem.  Min kropp ser så ut. Breda höfter, bulliga ej släta. Ont på stället.
Men hur ska jag göra?  Vikten är 82 kg och jag är 160 kort. Det börjar bli jävligt dyrt att köpa nya kläder. 
Hjälp?
kram 
 
Till top