Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

lättare..

familj Permalink0
Vissa saker är lättare när man har fått barn nr2..
Men sen är det lite saker som inte är så lätt.. Men det är ju bara ett tag.. Sen har ju syskonen roligt ihop när dom är äldre.. :-)
Men man har tur..Fästmannen/pappa är så bra med dom små...

Hmm nu borde man också börja planera in Antons dop.. Som vi ska ha i slutet av feb.. Har jag tänkt mig..
Den här gången blir det lite mer folk än vad det var på Oscars dop.. Så vi kan tråkigt inte vara på samma ställe som vi hade då.. :-( ..
Sen när det är klart är det bara och planera på vårt bröllop som ska vara den 19 sept.. Den här gången ska inget komma i vägen.. Men vi fick ju en liten Anton...



Vi  har börjat spela på wii och det är så roligt.. Men det gör vi när dom små har somnat.. Lite vad vi vuxna får roa oss nu när man har barn.. :-)

Nä nu ska jag väl försöka få Anton att sova lite så man inte är så trött idag..

kram kram på er alla..
Till top