Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Allt känns blää, nästan allt..

familj Permalink0
blääääää är det nu.. Det känns lite så.. vill få allt fixat här hemma.. Men lite lite hjäpl får jag av mamman min nu i veckan som kommer..
visst är det jobbigt att ta hand om 2 små pojkar här hemma.. Men det jag säger till mig själv så ofta jag kan är att det är ju bara  en liten kort tid dom är små.. Men vad hjälper det? Det är ju nu man lever och inte i framtiden..
Vill bara slänga på mig mitt täcke och sova ut lite.. Men näpp, det kommer att bli en stressig helg.. fram och tillbaka  med bilen och familjen.
Sen är det måndag och då är jag själv igen med pojkarna.. 
När ska man hinna med att ha en liten lite tid för mig själv?
Visst jag visste att man kommer ju aldrig få det nu i början när pojkarna är små...
ska nu fixa mig så långt jag hinner tills lillen vaknar och vill ha mat..

kram
Till top