Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

BVC hoppas på 9 kg..

familj Permalink0

1 års kontroll imorgon på Anton.. Hoppas nu att han har gått över 9 kg.. Det blir lite jobbigt annars..
Blää kom på att troligen så får ju Anton en spruta imorgon.. Då kommer han att bli på mega dåligt humör..För han blir det allti när han får det. Sen när han är sjuk är han mega jobbig.
Inte som Oscar han blir mer gosig när han är sjuk..
Hmm.
Jag är nog lite trött orkar inte tänka eller skriva.. Är nog än slut från helgen när man var mega sjuk. Plus min syster åkte på samma sak..Väldigt skumt.
Maten är blää än. har gått ner 2 kg. men så fort man börjar äta igen så går man väl upp det.. morrr..
jag som vill gå ner lite.. eller bli mer tränad. Men måste ta det lite lugnt med det.
Har ju vart sjuk i ca 1 månad.
så är väl inte på G att träna än..
Eller?

Nja  så har man lite att tänka på. Inget jag kan ta upp här och nu. Men så fort jag vet så tar jag upp det..


kram kram ses imorgon kväll..

Till top