Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Jan. 31, 2010

familj Permalink0
Börjar få få dagar kvar innan man börjar jobba.. Har idag vart så slut.. Men ska ta hand om disken nu när innen annan har fixat det.. Morr..
Men men ...

Vi har en lite sjuk Anton med host och tänder som är på G så han är inte så rolig just nu.. Plus när han mega trött men kan inte sova..
Att man ska fixa och hålla på så mycke som man gör..
Så nu har jag skickat efter lite info om plugg.. Som det såg ut kan man börja 15 mars.. Hoppas det stämmer.. stämmer inte.. det var sista datumet att söka för att börja plugga i sommar.. Hmm.. vad gör man?
 
Nä ska nu ta hand om min sjuka lilla Anton som är väldigt glad och vild men är min lilla koala..

Som vanligt komme det bara lite bla bla från mig..

Så nu har jag mailat skolan.. Men det kanske finns någon kurs som har plats för mig nu i vår.. får se.. Håll tummarna..
Jag som hade tänkt ut en lite plan.. Men det går ju inte som man har tänkt sig.. :-)
kram

Till top