Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

massmedia SH A

Skola Permalink0

Hmm vad jag rör ihop det här med att plugga.. Det är så roligt att man vill skriva mycke..
Så får bli att man svara på frågorna lätt och en skriver jag mer för min egen skull.
För det är så roligt att skriva och läsa om "massmedia"  För man kommer in på så många spår.
Som svenska ord jag sen söker på och tittar till på synonymer.se. För sen få en förklaring på vad mer man kan använda ordet till.
Väldigt intressant och roligt.
Sen skriver jag ner det på papper och kommer ikväll gå igenom det.
Men hoppas mer på att de är en film ikväll som man kan se på med älskling. Om han har tid.
Han sitter ju bara med datorn och jobbar.. Visst är det bra . Men ack jag vill ju umgås med han lite också..

Började tänka lite... Kommer ordet Aktuellt från aktualitet?  som betyder nyheter.. Hmm min hjärna börjar funderar ganska mycke och då är det svårt att få slut på det.. :-)

Till top