Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

något jag inte är bra på.

Skola Permalink0
Med svenska B kursen har jag nu lärt mig en sak..
Jag kan inte skriva.
Jag borde gå en skriv kurs.
Jag försöker men kan inte.. Hjärtat, känslan, hjärnan hänger inte ihop när jag ska skriva till svB..
Det funkar bara inte. Allt blir en röra och jag försöker så himla mycke men det funkar bara inte..
Varför?
Kan det vara att jag har dyselxi som gör det så svårt för mig?
Jaha då fick man fort tillbaka det man hade skickat in.
Man mår ju bara dåligt att gå kursen. De var ju inte så det skulle vara.. Inte alls roligt..
Men nu ska jag fixa lite så jag kan läsa på planet..
Så jag är inte bra på skriva..
kram
Till top