Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

en liten baby chili

familj Permalink0
Om man fick önska just nu så vore min önska att bli frisk..
Så jag kan träffa mina kompisar i helgen som man inte träffar så ofta..
Vår årliga tjejträff..  Men vi får nog hoppas och hålla tummarna..
Men imorgon ska jag jobba.. Får se hur det går.
Jag får väl gå på treo och kaffe.. Mat är ju inte så gott.. Jobbigt nog.
Men det är väl inte viktigt att äta? Bra att få i sig dricka..
PÅ loppet av allt så  har man snart gått ner till 55 kg . Om man skulle tänka lite mer så om man gick ner till 54 kg.. Så när jag är frisk kan jag äta rätt och gå upp till 56 kg. Då har jag nåt mitt mål.. :-)
Svamel från en sjuk Hanna.
Vad är det mer som händer hmm.. Inte så mycke mer än att jag är lite sur eller vad nu det är för ord jag söker på att jag inte kan fixa här hemma.  Men man kan ju inte göra allt?
Vill ju plantera blommor och fixa balkongen..
Men vet ni vad min chiliväxt håller på att få 12 blommor.. Hoppas att det blir en liten baby chili av någon av dom..   Håll tummarna..
Nu ska jag ta det lugnt innan familjen kommer hem..
Jag njuter, fast jag är sjuk...
puss på er.
Till top