Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

liten by.

familj Permalink0
Såg så framemot att ha trevligt i en stad i helgen. Men älskling tyckte vi skulle vara hemma för det ska vara fint väder. Jaja han har träffat folk den här veckan. Han har jobbat och jag har vart hemma sjuk och tagit hand om pojkarna. Och idag har jag lite extra energi för att orka med en helg i staden. Men näppe så blev det inte. Vi blir hemma och jag får stress ångest på att sitta ner och ta det lugnt inne. För jag kan inte sola för mycket. Sen tanken på all tvätt och sånt som man behöver fixa. Skulle vara så skönt att lämna allt och göra något roligt. Men nu när älsklingen vill vara hemma och sola på altanen. Istället för att åka till stan. Så är det ingen roligt att åka iväg. Jag behöver ibland rastas i större städer. Bor i en liten by.
Bläää återgår till tvätten.
Till top