Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

rörigt

Permalink0
Så lite foton från i helgen. 
Mini semlor de bästa som min mamma har gjort. Ett måste varje år. 
Javisst saknar jag livet i Uppsala.  All släkt och vänner som bor där. Men barnen mår så bra att bo ute på landet och i en liten by.  Men man vet ju aldrig vad som händer nu när jag går ut skolan. Blir elkraftingenjör och var man får jobb i landet är frågan. 
Tankarna är just nu lite röriga i huvudet. Allt är inte riktigt bra. Jag har kämpat så mycket med skolan och nu är det bara 2 veckor kvar med lektioner sen är de ut på praktik och examensarbeten kvar. Jag är nervös och tycker det är sorligt. Tänk om jag inte får jobb? 
Kram 

Till top