Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Höst dag ute med pojkarna..

familj Permalink0
En härlig söndag när man har vridigt bak tiden 1 timme...
Det gick ju väldigt bra.. Min mobil fixade det själv..
Pojkarna fixade det också bra.. Vi sitter ju i soffan och softar med barntve..
Älskling får sova, för det behöver han....
Kanske det hjälper  hans huvudvärk..
Han får då till och med gå ut med pojkarna själv så jag får måla klart i sovrummet..

Så såg det ut när vi gick på en härlig promenad ute igår..
Får se hur det blir idag..



Blev lite höstfoton på pojkarna också när vi var ute i parken som vi har här utanför..
Härligt att bo med en stor park som man kan leka i med pojkarna.. Behöver inte gå långt..

Mer kommer.. Kram kram på er
Till top