Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

stressa inte

familj, foton Permalink0
Efter sommaren så tog jag nya tag och nya belsut som är mycket bra. I början kändes det tungt men nu känns det väldigt bra. 
Så nu är stressen borta och ingen press på mig som det har vart i 1 år. Jag tar det lugnt och lär mig nu mycket mer i skolan än vad jag gjorde för 1 år sen. 
Ibland måste man sakta ner och ta saker från början och ta det lugnt. Men jag har vart för envis och det är ju bra ch dåligt. Men nu tar jag det lugnt.  
Så nu kommer jag att fixa skolan. 
Men fick inte den bästa starten.Blev mega förkyld och är nästan frisk.. Längtar till man kan börja träna igen. :)
Något annat som har hänt? nä det går i lugn takt och jag stressar inte igenom saker och ting. 
ses kram
 
 
 
Till top