Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

utveckling

Allmänt, Skola, familj, forskning, foton Permalink0
Morgon stund har guld i mun. 
Har redan vart ute och övningskört med bilskolan plus med min man. 
Nu är det kaffe och sommarlov tittande med barnen.  Jag känner mig mer säker med att köra bil jag ska bara tro på mig själv. När jag kör och ta beslut. Men visst fixar jag det på 2 veckor. Jag kommer att övningsköra på semestern. 
Jag nu har jag semester för om en månad börjar jag jobba. Yes jag har fått ett jobb. Nervös är man men jag kommer att fixa det. Har ju inte jobbat på ca 4 år. Men har pluggat 2 år. Så jag går in i en ny fas och nya kunskaper. Härligt att lära sig nya saker och utvecklas. 

Men nu tar vi lite sommarlov först .. kram 
Till top