Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

bla bla som vanligt från mig.. :-)

familj Permalink0
Härligt, Nu regnar det väldigt mycke ute.. Visst är det mysigt när man väl är inne..
Men måste gå ut sen. Oscar måste ju hem från förskolan sen.. Men kanske man har tur då.. (skrattar.... tror inte det).

Så vad har händer hos mig nu och min familj..
Kan ni tänka er att vi var ute och åt på en restaurang i tisdags med pojkarna.. Tänk er att dom små är 6 månader och på måndag är Oscar 2 år.
Hur gick det?
Jo då det gick väldigt bra.. vi var på en thai..  Det var jätte mysigt och dom var så trevliga..
Vill äta där mera gånger..
Sen sa hon där att nästa vi får om vi skulle ha mer barn skulle bli en flicka..
Men vad gör det om det är en pojke.. Men först så ska vi njuta av våra små pojkar som vi har..
Får se vad framtiden säger. Jag blir ju bara 30 i aug.. :-)

Men åter till vad som händer just nu..
Oscar blir 2 år på måndag 1 juni..
Kommer nog aldrig glöma att man var nära att inte ha Oscar. Mycke tårta blir det.. Morsdag på söndag också..
Nja bla bla från mig igen..
Måste nog få i mig mer mat..
kram
Till top