Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Kaffe...

familj Permalink0
Så tillbaka till vad som händer idag..
Nja jag är så himla slut men vet ju varför..
Fick i mig nu min kaffe som jag gör lite på mitt eget sett. Mycket gott. Nu när man har lite lyx tid så gör jag väldigt god egen kaffe..
Slösar lite pengar på riktig god kaffe..
Kommer ihåg när mommo skulle vara barnvakt till Oscar var det nog.. Så köpte vi riktigt god kaffe till henne i solna centrum..
Nu tänkte jag att jag måste ditt.. Men visst finns det ställen här också som jag kan köpa kaffebönor också..
Men viktigt är att det är gott vatten också..
Hmm Jag har nu fått en ny hobby..
Men jag borde börja fixa Lillen Antons kort så alla får dom.. Så man kan börja fira hans 1-årsdag 28 nov..
Tiden går så fort..
Men vi har ett väldigt viktigt datum... 12 nov när Anton ska väga sig..
Håll tummarna att han har gått upp i vikt till 9 kg.. Hoppas.. Men det hjälper ju inte så mycke nu när jag tror han är på väg att bli sjuk nu..
Men blää vad mycke jobb det är med Anton och hans vikt..
Mitt huvud så flyger det. Mat och mat..
Så jag blir lite blää på maten..

Lite hjälp behövs.. Måste ju börja baka också.. När ska man ha tid med det?

Men det var inte riktigt det jag behövde hjälp med.. Utan när ska man börja och jobba?
Hur mycke ska man jobba?                   80%?
Blää jag tänker på det väldigt mycke.
Nja ska nu ta det lite soft..
Kommer nog skriva mer sen..
kram ses snart..
Till top