Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Morgon svamel.......

familj Permalink0
Nu har min dag börjat..
Jobbade igår och hade det väldigt trevligt.. Var lite nervös över om tåget skulle gå hem i tid eller inte när den inte kom in alls i tid utan kom ca 10 sent... Så tåget åkte inte när den skulle, minuter som är viktiga för att man ska hinna med bussen sen här hemma..
Så när den kom här hemma så skulle den komma till sitt vanliga spår och då tänkte jag japp nu hinner jag till bussen som  skulle gå om 5 minuter.. Men ack så väljer den att åka in på spår 8.. Har vi så många spår nu här i Uppsala.. Hmm jaha det var bara att springa till bussen. Ville ju inte vänta 30 minuter till nästa..
Men jag hann..
Hoppas inte det händer samma sak ikväll..
Så nu tar jag det morgon soft i soffan med min son Oscar som blir  3 år den 1 juni..
Kom på att min syster fyller ju år snart och min lilla men stora systerson blir ju 3 år snart..
Vad tiden går..
Hinner ju inte träffa någon..
Nu är det så att Oscar orkar inte vänta längre på frukost. Morrr sur är han nu på mig.

Får se om jag får sitta ner nu ett tag innan  älskling och Mini vaknar..


Så hann man läsa.. Vi fick BRONS.... Så härligt.. Nu blev morgonen mycket bättre fast den var mysigt bra ändå innan..
:-)
Imorgon är man ledig igen.. Men tror att man har en sjuk Oscar då.. Men hoppas inte.. Har så mycke att fixa och göra imorgon..



Nja ska väl få i mig morgon kaffet nu... Ses imorgon igen...

kram och ta väl hand om er..

Till top