Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Tror jag är kär...

familj Permalink1
Så  nu tog  finskorna hem en till medalj.. Tack.. Får se hur det går med herrana ikväll tror jag det är klockan 21 om jag inte har tagit fel på dagen.. Men det skulle ju inte vara ovanligt för jag är lite virrig av mig.. Då spelar dom väl mot USA? hmm
Nja inte för jag tror på en vinst.. Men hoppas kan man ju.. :-)

Som vanligt är jag ju lite seg av mig men inget att göra åt.. Ska äta tidig lunch idag och sen åker pojkarna och ajg till Mommo..
Har ju inte vart där på länge.. Sen har pojkarna inte träffat mommo på länge så det är dax.. För nästa gång jag är ledig är på måndag och har inte tid då att träffa..
Måste ju ta en paus från att fixa här hemma.. 
Franska gamla järnkrokar
Franska gamla järnkrokar.. Vill ha... :-)            

Jag  är kär.. någon av dom här vill jag ha.. Måste bara säga det till min man ikväll..

http://www.madamepetite.se/

Ni vet som jag att jag ikke ska sitta här och skriva utan fixa så man kommer iväg..
Men vi ses ikväll..

kram





#1 - - Sandra:

Fina bord fast prislappen var var inte så uppiggande!:-D

Till top