Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Fryser....

familj Permalink0

Inte händer det så mycke här hemma.. Dagarna går som vanligt och man har inte så mycke att skriva om.
Visst vi har snö ute och tråkigt nog jobbar man den här helgen. :( så man kan inte vara ute och leka med barnen.. Men hoppas älskling gör det.
Men på lördag har våra pojkar önskat maten. Och det kan jag lova dom att fixa. Men har aldrig gjort det för.. Spenat soppa.. Hmm.. Av allt dom önskar sig så vill dom ha det. Det ska bli intressant att fixa.. :-)
Men dom vill ha pannkakor också men det kan jag.
Så det blir en mysig lördag.
Just ja, var ju hos läkaren i måndags och då tog dom ett litet blodtest på mig.. Som jag vet att de inte kommer att vissa något. Jag är säker på det.
Men borde ha ett svar på det innan helgen. (Hoppas)..
För jag gillar inte att vänta.
Men nu ska jag hoppa ner i soffan och ta det lugnt .. Jag fryser och är väldigt trött..
När ska det gå över?
Kram

Till top