Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

blodomloppet

Träning Permalink0
Gjorde det.. Eller har väl inte gjort det än.. Men ska springa blodomloppet den 22 maj här i Uppsala.. 1 mil.. Ja det ska jag fixa.. Så idag började jag lite lätt med att ta igen min träning.. Gick min springrunda.. För det var för mycke is.. Så man kunde inte springa.. Så tar jag det lätt i början.. Så det blev bara 4 km på 30 min..
Nästa gång går det fortare.. Och hoppas på massa sol så isen går bort.. Jag springer upp och ner i skogen.. Bästa träningen för mig.. :)
Undrar om jag ska springa 1 mil på ca 43 min? vi får se.. Jag blir nöjd om det blir på 50 min.. Tanken på att jag är inte så trända som för.. :) och det är lite för kort tid för mig att bli så trända..
Ta hand om er..
Till top