Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Förkyld

Träning, familj Permalink0
Jag vill men kan ju inte tränna..
Himla förkyldning som saktar ner mig på träning.
Varför ska saker och ting som sjukdomar sakta ner en när man vill så mycke..
Men får nog vänta några dagar sen är det nog ok..
så efter helgen kör jag på sakta.. Inte för fort..
Så man inte blir sjuk igen.
Frågan är om man ska börja gå på något gym så man kommer fort i form igen?
Vilket gym ska man börja på här i Uppsala?
Får inte kosta för mycke.
Har ju inget jobb..
Japp, söker och söker jobb..
Men som jag har sakt för och säger det igen..
De ser mörkt ut..
Bara lite % behövs..
Träffa vuxna...
Att vara hemma och ha det osäkert är inte alls roligt..
Men nu ska jag inte gå in på det..
Kram
 
Till top