Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

jobbsökare fixar...

Allmänt, familj, forskning, mode/ inredning., små plock Permalink0

Hej!

Jag heter Hanna  och bor i Uppsala.

Med min familj. Två st pojkar och min kära man.

Som person är jag ordningsam ,kreativ, stresstålig, punktlig, pålitlig, social ,målinriktad och ambitiös.

Att arbeta hos er skulle jag tycka vara väldigt spännande och utvecklande. Jag har lång erfarenhet inom olika delar av service inriktade arbeten med kunden i fokus. Att vara en del av ett arbetslag hos er skulle vara mycket motiverande och givande både personligt och yrkesmässigt.

Mina intressen är bland annat friluftsliv, antikviteter, inredning, att fotografera samt att umgås med familj och vänner.

Med vänliga hälsningar

        Hanna

Till top