Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

rörigt.

Allmänt Permalink0
Idag kan man säga att man är ganska låg. Om det är någon som hänger med på vad man säger. Att humöret inte är på toppen av ett berg utan långt nere i en dal så är det nu man ska börja bestiga sig uppåt och få en rak linje att gå uppåt. Vad är det man håller på med och vad är det man tänker på är nu frågan? Ska ju vara nöjd och glad men något tynger ner mig just nu. Kan inte riktigt placera på vad det är. Har så svårt att få grep i vad som tynger ner mig. Det är just nu och snart vänder det nog. :) Om man tänker efter lite så är det nog för man är så stressad på allt man gör och hänger inte med och tänka efter som jag vill göra.
Det jag längtar till just nu är att helgen ska vara här hos mig nu så jag kan softa ner med familjen/släkten.
Kram hörs mer ikväll. troligen har man då tänkt lite mer.
Till top