Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

i lärandeprocess

Träning Permalink0
Jajja man kan ju inte vara perfekt alltid.. :)
Visst blev det inte så bra med maten igår..Fast ändå inte så dåligt.. Hur jag menar med det.. Är att jag åt ganska bra och mycket mer. Men lite för mycket sen på kvällen. Tog någon färskpotatis för mycket. Och åt lax lite mer än vad jag borde. Och fick i mig lite dricka som hade socker i sig.. Men är ju i lärandeprocess. Så nya tag idag och svårigheten är restaurang besöket idag. Får se hur det går. Mycket svammel och tänkande från mitt håll just nu. Så då kan jag likaväl tänka lite mer.. Det här med vatten. Har så svårt att få i mig 2 liter vatten om dagen. Hur ska jag få det? Vattenflaskan är med mig men ändå så blir den inte tom. Morr.. Men det tar tid att vända på allt..
Så vi ses snart igen.
kram
Till top