Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Tiden går fort

Skola, familj Permalink0
Hejsan
Det går ju lite upp och ner när man glömmer bort att blogga här..
Har ju lite att göra när man bor i hus och går i skolan..
Pojkarna växer så fort och O har blivit 7 år och är så stor och väldigt smart..
A han är 5 år och väldigt beroende av sin bror.. Nog för han ser upp till sin bror.. Det är ju hans hjälte.. Fast de bråkar väldigt lite så är kärleken störst.
Med mig är det stressigt.. Jag har mitt företag Lady Junk Of Sweden.. Har en gillar sida på Facebook om ni vill följa mig där....
Har lite mer planer där nu i sommar.. I sept ska jag ställa ut 10 st foton.. En dröm som jag vågar ta tag i nu.. Sen kommer jag i höst ska jag prata om mina foton i fotoklubben jag är med i..
Usch prata inför folk har jag svårt med.. Blir nervös över det.. Men måste våga om jag ska framåt.
Sen har jag ju alla tentor att fixa. Men det göra jag.Men inte lika fort som andra. Men det är ju helt nytt område för mig och vill jag så kan jag. Och himlar vad jag vill.. Nog lite för mycket.
Så nu ska jag och pojkarna fixa oss..
Så de kan hänga med mig till skolan och vi kan hämta lite saker..
Glömmer inte bort er alls.
Ses snart..
Kram
Till top