Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

En dag i taget.

familj Permalink0
Imorgon hopps man att det blir nya tag och att man kan röra på sig..
Tur att det är fint väder ute och man kan sitta ute och spela kort med pojkarna fast man är sjuk. Jag behöver inte anstränga mig så mycket. De är ju inte som att spela fotboll eller något sånt. Men ge mig lite mer tur att jag kan röra på mig imorgon. Sen hoppas jag också på att man har mer energi också. Ibland är man lite off. Men det är inget som kommer att påverka sen i framtiden när jag har ett jobb. För när jag sen jobbar går jag in 100%. Trött får jag sen vara när man kommer hem.
Men nu är vi inte där än. Just nu är jag en student som kämpar extremt mycket och mer än andra känns det som att fixa skolan. Men inga hinder ska väl vara försvåra att övervinna eller är det inte så? Jag kommer att fixa skolan så är det. Men att jag har några hinder som jag kämpar med är något som gör mig starkare och mer vilja får jag. Fast det skulle vara roligt om man hade någon slags morot på vägen som skulle föra mig mer framåt. Men det kommer väl? All resultat är ju inte synlig.
Det positiva idag är att man har inte sovit middag som jag brukar göra. så en dag i taget. Njuta av dom små stunderna när man inte har dålig energi och behöver ta det väldigt lugnt.
Det skulle ju kunna vara värre eller hur?
Till top