Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Balans med kost.

familj Permalink0
Dagarna går och vädret är lite bättre. Det regnar inte och man kan vara ute fast det kanske mer som höst än sommar. Visst försöker jag att fixa trädgården fast det inte känns så somrigt. Fick mycket sent ner morötts frön. Så hoppas vi får något. Har ju lite annat att plantera också. Men kan inte ta i eller mer vågar inte just nu. För jag är rädd att få ont på kvällen. Men sen blir jag också trött fort järndepå är lite ner. Men på torsdag får jag dropp. Men håller på med att jobba upp järnet med apelsin och spenat drinkar varje dag. Men de har sina nackdelar också. Magen hänger inte med. Så nu måste jag få i mig mer fiber också. Det här med balans med kost är inte lätt. Så min mage mår bra.
Men hur är det med dig?
Kram
Till top