Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

derivatan bläää

Skola Permalink0
ibland känns det som allt rasar ner och inte alls går som man önskar sig. Som idag fast jag vet att det går att fixa och att man kan ta nya tag. Just nu fick jag resultat får ett matematik prov och det var åter igen ig. Men jag hade gått framåt lite och om jag tänker efter så borde jag fixa den nästa gång för jag hade gått framåt med några poäng. Men derivatan förstår jag mig inte alls på . Varför lär jag mig inte?
Lätt derivata förstår jag mig på .. men sen när man ska göra det onödigt svårt så förstår jag inte alls. Hur skam an då fixa tentan? hmm Så just nu är det massa blää och inte hjälper det att älskling sover borta ikväll så 2 dagar från älskling.
Men har ju mina ninjor.
Nä ska väl gå tillbaka till att fixa sovrummet. kram på er
Till top