Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Inte piggeling

Skola, familj Permalink0
 
japp nu har jag fått i mig järnet. Men det tar väl lite tid några dagar att bli piggelin eller ? För idag känner jag mig överkörd och inte alls piggelin. känner mig till och med förkyld. Så hoppas det är bara att kroppen håller på att ställa in sig. Blev att jag hoppade över skolan idag. Har till och med verk i kroppen inte alls skönt. Min högra arm har åter igen börjat att göra ont. Men ska inte klaga det kan alltid vara värre. En dag hemma ska jag sen vara på G imorgon. Barnen tycker det är bra att man är hemma för då kan de åka skolbussen hem. Så de inte får så långa dagar på fritids.
Planen för mig idag är att gå igenom allt till tentan att man har allt.
Kram på er
Till top