Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

pojkarna

familj Permalink0
Så ibland går tiden fort och man hinner inte med att skriva. Sommaren är nu här och pojkarna har nu slutat  1 &2 :an stora blir de fort. Med nya mål och kunskap går de framåt och lär sig så fort. De är så hungriga på att lära sig nya saker. Ganska ofta så behöver de inte mig lika ofta som för. Så synd. Men de ibland är vi de bästa (mamma och pappa  ) men annars frågar de varandra om saker och ting.  Mycket bra. Så de löser uppgifter själva och inget är för svårt.   Intressen som kommer upp ibland är f1 och vilken tur jag kan om det. Hurra jag kan vara med  och  diskutera. Data spela är jag lite löst i.  Men de går ju att lära sig. 😊
Så om allt går som planen är jag ledig med pojkarna i 8 veckor om jag nu inte får ett jobb.  
Annars flyttar det på mycket bra. Går hos sjukgymnasten och hoppas att jag är helt frisk snart typ eftet sommaren.  
Kram på er.
Till top