Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

Funderar

Allmänt, familj, foton, små plock Permalink0

Så många tankar och funderingar springer runt mig. 

Jag vill så mycket men hinner inte allt. 
Vill köra bil men tycker det är så läskigt.  Hur blir jag med att det är så läskigt?  Jag mår illa och får inte panik men obehag i kroppen.  Men tvinga mig att köra ändå. Jag älskar min bil. Men inte alla andra bilister. Kanske spökar bilolyckan  lite fast jag inte vill att hen som körde på mig ska vinna.  Så går lite av någon av mina tankar. Sen vill få huset städat men hinner inte det. Små plockar så något händer. De här med att få balans i livet är svårt.  Man känner ju så att man inte räcker till. Vill så mycket  men hinner inte allt. Är de viktigt att hinna med allt? 
Ja jag funderar och funderar. 
Kram 

Till top