Med kärlek över vinner jag

Här skriver jag ner tankar/känslor från mig. Har många intressen som foto,konst, trädgården, resa, livet, känslor, hjärnan mm

familjen

familj Permalink0
det går upp och ner med att sitt här och skriva. Som med tiden den är inte på min bästa tid. Jag jobbar nog tok för mycket för att kunna softa ner med min familj och göra roligheter. Men familjen går alltid först. Inget annat.
Pojkarna växer upp så fort och jag har inte hängt med så mycket. Vår stora pojke är nu 10 år Snart så kan han ju flytta hemifrån nja om ca 5 år eller så. Man måste passa på att njuta av tiden när man har de hemma. Fast de inte nu vill umgås lika mycket med sin mamma som för. De kan ju själv och de är stora. Bra det.
Vad händer i livet nja går upp cyklar till jobbet. jobbar på kommer hem äter och försöker hinna med att lyssna på pojkarna vad de har gjort underdagen. om det är soligt fixa i trädgården annars fixa inne. Sen sova. så håller man på. Helger försöker man träffa släkten/vänner.
Men inte idag för om det inte regnar så mycket så blir det en tur till loppisen som har öppnat för sommaren. Måste ju softa lite ibland.
Hurra vad roligt man har det.
Kram
Till top